53a edició del Concurs de pintura ràpida

De 12 al 14 d’abril se celebrarà el tradicional Mercat del Ram de Vic i el dissabte 13 d’abril hi haurà el Concurs de pintura ràpida, una activitat clàssica durant aquesta fira i que l’any passat es va recuperar després d’uns anys de no celebrar-se.

Les inscripcions al Concurs de pintura ràpida es podran fer de 9:00 h. a 11:00 h. del matí al vestíbul de la Biblioteca Joan Triadú de Vic. Les inscripcions són lliures i gratuïtes. I la recollida de les obres es farà, fins les 15:00 h., a l’Espai Josep Romeu de la Biblioteca.

El veredicte de les obres guanyadores s’anunciarà a les 19:00 h. també a l’Espai Josep Romeu on les obres quedaran exposades fins el dia 27 d’abril de 2019.

Consulteu les bases del concurs i els premis a:

Bases del 53a edició del Concurs de pintura ràpida

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.