Club de lectura de novel·la històrica: La última confesión de Morris West

A la tertúlia del mes de maig comentarem el llibre La última confesión de Morris West.

Basada en la vida d’un personatge real, Giordano Bruno, monjo dominicà i filòsof racionalista, la novel·la narra els seus últims dies de vida abans de morir cremat a la foguera acusat d’heretgia per la Santa inquisició l’any 1600.

L’autor Morris West (Melbourne 1916-1999) era un dels escriptors australians més llegits, amb més de 30 llibres publicats i autor d’obres tan conegudes com Les sandàlies del pescador i L’advocat del diable. Va morir mentre treballava en els últims capítols de La última confesiónLa seva família va decidir publicar l’obra de manera pòstuma encara que estigués inacabada.

Dimarts, 14 de maig de 2019 a les 18:30 h.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura passeu a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la històrica i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.