Club de lectura de novel·la negra: El núm3ro de la tr4ición de Karin Slaughter

A la trobada del mes de maig del Club de lectura de novel·la negra comentarem el llibre El núm3ro de la tr4ición de Karin Slaughter.

Amb aquesta novel·la s’uneixen diversos personatges de les dues sagues de llibres de l’autora Karin Slaughter: Will Trent i Faith Mitchel de l’Oficina Estatal d’Investigació de Georgia i la doctora forense Sara Linton de les novel·les de la sèrie Grant County. Junts investiguen el cas d’un assassí en sèrie cruel i sanguinari en una cursa contra el temps per evitar noves víctimes de les tortures i de la violència més inhumanes.

Karin Slaughter és una autora amb més de 30 milions d’exemplars venuts a tot el món i es caracteritza per narrar la violència que apareix als seus thrillers de la manera més realista i explícita possible. En aquesta novel·la, els capítols es reparteixen entre els tres protagonistes i així, des de cada una de les perspectives, es narra com avança la investigació.

Les persones interessades a participar ja poden passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Les sessions del Club de lectura de novel·la negra són conduïdes per Gemma Gil i Aris, antropòloga i historiadora.

Dimecres, 15 de maig de 2019 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.