El Club del llibre: Marta Orriols

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la sessió de El Club del llibre amb la presència de l’escriptora Marta Orriols (Sabadell, 1975). Autora del llibre de relats Anatomia de les distàncies curtes i la novel·la Aprendre a parlar amb les plantes, ha rebut recentment el premi Òmnium a la millor novel·la de l’any 2018.

Marta Orriols és llicenciada en Història de l’art, ha estudiat guió cinematogràfic i escriptura creativa. Col·labora en diversos mitjans de comunicació culturals. Les seves dues obres publicades han comptat amb els elogis dels lectors i de la crítica.

A la trobada amb l’autora hi assistiran membres dels nombrosos clubs de lectura de les Biblioteques d’Osona.

Dimecres, 22 de maig de 2019 a les 19:30 h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, El Club del llibre i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.