Pilarín Bayés, escollit el nom de la Nova Biblioteca de Vic

Durant la diada de Sant Jordi d’enguany, l’Ajuntament de Vic va anunciar el resultat del procés participatiu per escollir el nom de la nova Biblioteca de Vic.

Pilarín Bayés va ser el nom més votat amb el 29,48% (468 suports). U d’Octubre va quedar en segon lloc amb un 24,74% (393 suports) i Ausa amb un 24,56% (390 suports) com a tercera opció.

Un total de 1.588 persones (4,07%) va participar en aquest procés participatiu, que segons fonts de l’Ajuntament és la mitjana habitual en els diversos processos participatius que s’han fet a la ciutat (entre el 3 i el 5%, aproximadament).

Resultats de les votacions:

NOM
SUPORTS
PERCENTATGE
 Pilarín Bayés
 U d’Octubre
 Ausa
 M. Àngels Anglada
 Anna Dodas
8%

Ara el Ple de l’Ajuntament de Vic haurà de ratificar el nom de Pilarín Bayés. A més a més, l’equip de govern ha acordat posar la resta de noms finalistes en diversos espais de la nova Biblioteca com poden ser el jardí exterior, la sala d’actes, l’aula de formació, alguna sala d’estudi o de lectura, l’espai de laboratori musical o el bar-cafeteria.

Per saber-ne més:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.