Club de lectura en anglès: Life of PI de Yann Martel

A la trobada del Club de lectura en anglès comentarem el llibre Life of PI de Yann Martel.

Novel·la d’aventures i fantasia protagonitzada per un noi tàmil de la ciutat índia de Pondicherry que sobreviu 227 dies en un bot salvavides amb un tigre de Bengala anomenat Richard Parker després d’un naufragi a l’oceà Pacífic .

Publicada l’any 2001, aquesta novel·la ha estat guardonada amb numerosos premis literaris internacionals, se n’ha venut milions de còpies i se n’ha fet una versió cinematogràfica dirigida per Ang Lee que va guanyar 4 premis Òscars i 1 Globus d’Or.

L’autor, nascut a Salamanca fill d’una família de diplomàtics canadencs, ha viscut a diversos països encara que actualment està establert al Canadà. Tot i que la seva llengua materna és el francès, Martel escriu en anglès perquè considera que és l’idioma amb que “expressa millor la subtilesa de la vida”.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 29 de maig de2019 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.