Club de lectura Dones i literatura: Pan de limón con semillas de ampola de Cristina Campos

A la  trobada del Club de lectura Dones i literatura del mes de juny llegirem el llibre Pan de limón con semillas de amapola de Cristina Campos.

En aquesta novel·la, dues germanes que fa temps que no es veuen hereten una propietat a Mallorca d’una dona que no coneixen. Això provoca el seu retrobament per vendre l’herència i reprendre la seva relació. Una novel·la protagonitzada per dones on es tracten temes com la maternitat, l’amistat o l’amor.

Es tracta de la primera novel·la de l’autora, Cristina Campos (Barcelona, 1975-  ), que prové del món cinematogràfic (direcció de càstigs de cinema i sèries televisives).

Pan de limón con semillas de amapola va estar seleccionada l’any 2016 com a novel·la per ser adaptada al cinema a la Festival de cinema de Berlin, on cada any es trien 10 novel·les amb aquest propòsit i el llibre de Cristina Campos és la primera novel·la espanyola que aconsegueix aquest mèrit.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja poden recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Dijous, 6 de juny de 2019 a les 18:30 h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.