Club de lectura de novel·la històrica: L’ordre del dia d’Éric Vuillard

A la tertúlia del mes de juny comentarem el llibre L’ordre del dia d’Éric Vuillard.

Un relat d’episodis poc coneguts però reals que tingueren lloc just abans de la Segona Guerra Mundial amb l’ascens meteòric de Hitler, entre ells el paper dels empresaris alemanys, dels polítics europeus que li deixaren via lliure i alguns detalls de l’annexió d’Àustria que desmitifiquen l’eficiència de l’exèrcit alemany. Uns precedents que portarien a Europa i al món sencer a viure una de les etapes més tràgiques de la història de la humanitat.

Éric Vuillard (Lyon, 1968- ) és escriptor, guionista i director de cinema. Ha escrit diversos llibres que es caracteritzen per estar basats en fets històrics com la presa de la Bastilla, la caiguda de l’imperi inca o la conquesta colonial a l’Àfrica. Amb l’Ordre del dia va guanyar el premi Goncourt l’any 2017, el més prestigiós de la literatura francesa.

Dimarts, 11 de juny de 2019 a les 18:30 h.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura passeu a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la històrica i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.