Club de lectura de novel·la negra: Pista negra d’Antonio Manzini

A la trobada del mes de juny del Club de lectura de novel·la negra comentarem el llibre Pista negra d’Antonio Manzini.

El protagonista d’aquesta novel·la és Rocco Schiavone, subcap de la policia de Roma que ha estat desterrat a una petita ciutat de la Vall d’Aosta (Alps Apenins). L’aparició d’un cadàver a la neu, esclafat per una màquina llevaneus a una pista d’esquí de la zona posarà a prova el malhumorat i sarcàstic protagonista d’aquesta novel·la.

Pista negra és la primera novel·la d’aquesta saga. Actualment ja s’han publicat sis volums protagonitzats per Rocco Schiavone, porta més d’un milió d’exemplars venuts a Itàlia i s’ha traduït a 7 idiomes. El seu autor, Antonio Manzini (Roma, 1964 – ), és un conegut actor de cinema i televisió italià i també és director de cinema i teatre a més a més d’escriptor.

Les persones interessades a participar ja poden passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Les sessions del Club de lectura de novel·la negra són conduïdes per Gemma Gil i Aris, antropòloga i historiadora.

Dimecres, 19 de juny de 2019 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.