El club del llibre amb Marta Orriols… en imatges

El dimecres 22 de maig es va fer la sessió de El club del llibre amb Marta Orriols a la Biblioteca Joan Triadú de Vic. Vam comptar amb la presència d’assistents dels clubs de lectura de tota la comarca que han llegit la seva primera novel·la Aprendre a parlar amb les plantes. La trobada va estar presentada i moderada pel poeta i escriptor Biel Barnils. L’acte va ser un èxit assistència i el públic va quedar entusiasmat amb la conversa amb l’autora Marta Orriols.

Heus aquí algunes instantànies de la trobada:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.