L’illa dels tresors, el llibre obsequi de les biblioteques

Amb motiu del centenari de les biblioteques públiques a Catalunya, les biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i, amb elles, la Biblioteca Joan Triadú de Vic obsequiaran als usuaris del servei de préstec amb el llibre L’illa dels tresors.

Es tracta d’una recopilació de textos inèdits sobre biblioteques d’autors com Xavier Bosch, Llúcia Ramis, Sílvia Soler, Coia Valls i Martí Gironell entre altres.

El llibre L’illa dels tresors s’entregarà a partir del dia 11 de juny i fins el 25 de juny o fins a exhaurir existències.

No et quedis sense!

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.