Torna el concurs No perdis el tren 2019

El concurs de microrelats No perdis el tren enceta una nova edició. Enguany caldrà escriure un microrelat de com a màxim 280 caràcters sobre una fugida en tren inspirada en imatges del territori tot continuant la frase:

Aquell dia el tren no es va aturar.

Per participar en aquest concurs cal ser major de 18 anys i inscriure’s a No perdis el tren. Es poden presentar microrelats en català i en castellà fins el dia 29 de juny (24.00 h.)

Els premis són 2 passis Interrail de 2ª classe per a dues persones. S’assignaran segons les categories següents:

• Categoria A) Microrelat més ben escrit: 1 Interrail Global Pass continu de 22 dies.
  • Categoria B) Microrelat més votat: 1 Interrail Global Pass Flexi de 10 dies en 2 mesos.

La categoria A) Microrelat més ben escrit serà atorgada per un jurat format per professionals de les biblioteques Punts d’Informació Turística.

La categoria B) Microrelat més votat serà atorgada a partir de les votacions a la pàgina de Facebook No perdis el tren.

Bases del concurs No perdis el tren 2019

Divendres 5 de juliol s’anunciaran els guanyadors a través del web.

Més informació i inscripcions al concurs a: No perdis el tren 2019

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.