Club de lectura en francès: Riquet à la houppe d’Amélie Nothomb

A la tertúlia del mes de juliol comentarem el llibre Riquet à la houppe d’Amélie Nothomb.

Es tracta de l’adaptació d’un conte tradicional de Charles Perrault posat al dia per Amélie Nothomb que el converteix en una faula moderna gens innocent. A més a més, els temes que tracta són habituals en l’obra d’aquesta autora belga: l’amor, la bellesa i la discriminació a la diferència.

Amélie Nothomb (Kobe, Japó 1967) és filla d’una família de diplomàtics belgues i durant la seva infància i adolescència va viure a diversos països del continent asiàtic i als Estats Units. Va publicar la seva primera novel·la l’any 1992 i des de llavors ha publicat un llibre cada any. Té una gran projecció internacional i ha obtingut diversos premis com el Gran Premi de novel·la de l’Acadèmia Francesa amb Estupor i tremolors (1999). Els llibres d’Amélie Nothomb es caracteritzen per la precisió en l’ús del vocabulari i l’humor incisiu, tracten temes originals amb personatges amb característiques extremes i sol incloure fets autobiogràfics a les trames.

Dimecres, 3 de juliol de 2019 a les 18:45 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura, podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en francès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.