Exposició: Les fonts del Montseny

La sala Josep Romeu acull, fins el 7 de juliol, una exposició dedicada a la tasca de recuperació de les fonts del Montseny, cada dia més degradades, que estan fent des de fa dos anys Oscar Farrerons i Adrià Corella, un arquitecte i un fotògraf estudiosos del massís.

Amb l’objectiu de recuperar la memòria de les fonts del Montseny, aquests dos experts estan documentant dels brolladors d’aquest massís tot fent un treball de camp amb la ubicació georeferenciada, fotografies i la descripció. Ja han indexat més de 700 fonts que es poden consultar al web “Projectes Fonts del Montseny”. Els resultats d’aquest estudi s’han pogut veure en diferents localitats i ara arriba a Vic.

Idea i producció: Museu Etnològic del Montseny. La Gabella.
Textos: Òscar Farrerons
Fotografies: Adrià Corella

Amb motiu d’aquesta exposició, a la Biblioteca Joan Triadú de Vic hi trobareu una selecció de llibres sobre el Montseny, les seves fonts i excursions amb encant per la zona.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.