Club de lectura Dones i literatura: La casa de Riverton de Kate Morton

Després del parèntesi de l’estiu reprenem les trobades del Club de lectura Dones i literatura amb el llibre La casa de Riverton de Kate Morton.

Novel·la de tall victorià que comença amb una gran festa a la Casa de Riverton l’any 1924 que acaba en tragèdia. Setanta anys més tard, una minyona de la casa recorda aquells fets quan una directora de cinema vol fer una pel·lícula sobre el que hi va passar.

Es tracta de la primera novel·la d’aquesta autora australiana i ja des de la seva publicació es va convertir en un best seller internacional. Des de llavors, l’any 2007, ha venut 11 milions de llibres a arreu del món i ha escrit sis novel·les més, totes ben conegudes com El jardí oblidat o L’aniversari secret.

Les novel·les de Kate Morton tenen en comú que estan ambientades a Anglaterra i tenen un argument intrigant i absorbent amb un misteri del passat que el pas dels anys ha enterrat i que cal desvelar.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura poden recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic a partir del dia 15 de juliol de 2019.

Dijous, 5 de setembre de 2019 a les 18:30 h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.