Club de lectura en anglès: Everything is illuminated de Jonathan Safran Foer

A la trobada del Club de lectura en anglès del mes de juliol comentarem el llibre Everything is illuminated de Jonathan Safran Foer.

El protagonista, que casualment es diu igual que l’autor, és un jove de Nova York amb orígens jueus. La seva àvia, just abans de morir, li entrega una fotografia antiga on hi apareix l’avi del protagonista amb una dona que podria ser qui el va salvar de la seva detenció per part dels nazis l’any 1942.

Per indagar qui era aquella dona i què va passar en realitat viatjarà al poble de Trachimbrod (Ucraïna), d’on era originari el seu avi i comptarà amb l’ajuda del jove Alex, que li fa de traductor, el seu avi, que habitualment col·labora amb familiars de jueus que volen conèixer la història dels seus avantpassats i un gos amb molt de caràcter. Un viatge quixotesc amb elements de comèdia, tragèdia i fantasia.

Everything is illuminated va ser la primera novel·la publicada de Jonathan Safran Foer, l’any 2002. De seguida es va convertir en un èxit internacional, obtenint diversos premis literaris de prestigi i es considerà l’autor una jove promesa de la literatura nord-americana. Al cap de tres anys es va fer una versió cinematogràfica protagonitzada per Elijah Wood. La segona novel·la de Jonathan Safran Foer, Tan fuerte, tan cerca també va tenir molt d’èxit i es va erigir com una de les millors de l’any 2005. A més a més, ha escrit les novel·les Tree of codes (2010) i Sóc aquí (2016) i l’assaig Comer animales (2009) on explica els motius pels qual va decidir fer-se vegetarià.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 31 de juliol de 2019 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.