Club de lectura de novel·la negra: No está solo de Sandrone Dazieri

Iniciem una nova temporada del Club de lectura de novel·la negra amb No está solo de Sandrone Dazieri.

La desaparició d’un nen a les afores de Roma i l’assassinat de la seva mare posa a prova la policia de Roma. Per resoldre el cas, que des de bon principi no quadra amb l’explicació més senzilla, demanen ajuda a la inspectora Colomba Caselli, de baixa per recuperar-se de les ferides físiques i emocionals de l’últim cas en que va treballar i Dante Torre un geni de la deducció amb agorafòbia des que el van segrestar quan era un nen i que col·laborarà amb la policia per resoldre el cas.

Sandrone Dazieri (Cremona, Itàlia 1964-  ) va abandonar la seva professió de cuiner per dedicar-se a escriure. L’any 1999 va publicar la seva primera novel·la i des de llavors n’ha escrit diverses i ha estat guionista d’algunes sèries de televisió de molt èxit a Itàlia. No está solo és la primera d’una saga de novel·les protagonitzades per Colomba Caselli i Dante Torre i que han tingut un gran èxit internacional. El segon llibre d’aquesta saga és El ángel.

Les persones interessades a participar ja poden passar a recollir el llibre per la Biblioteca a partir del dia 15 de juliol.

Les sessions del Club de lectura de novel·la negra són conduïdes per Gemma Gil i Aris, antropòloga i historiadora.

Dimecres, 18 de setembre de 2019 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.