Ja hi ha guanyadors en el Concurs de microrelats No perdis el tren

Un any més les biblioteques acreditades com a Punts d’Informació Turística, i amb elles la Biblioteca Joan Triadú de Vic, amb la col·laboració de Renfe, han organitzat el concurs No perdis el tren.

Com ja es va fer l’any passat, els participants havien d’escriure un microrelat de com a màxim 280 caràcters. Enguany havien de continuar la frase: Aquell dia el tren no es va aturar.

En total van participar 402 microrelats i els guanyadors van ser:

Categoria A: Microrelat més ben escrit. Premi: 1 Passi Interrail Global Pass continu de 22 dies

Desastre ferroviari

El tren va passar per sobre d’una àvia lligada a les vies, un policia, una vaca, un superheroi i un dinosaure. Però com que ja era l’hora d’anar-se’n a dormir, en Joanet va arreplegar el trenet de fusta i tots els ninots de plàstic per desar-los a la capsa de joguines.

Autor/a: Molocleuqim

Categoria B: Microrelat més votat. Premi: 1 Interrail Global Pass Flexi de 10 dies en 2 mesos

Choque

Aquel día el tren no se detuvo. Los raíles, inconscientes, siguieron deslizando ruedas de recuerdo. El impacto fue inevitable. Las fotografías de un pasado juntos y el futuro de una vida que nunca llegaríamos a vivir.

Autor/a: Cristina Llum

Moltes felicitats als guanyadors/res!

Podeu veure els altres microrelats participants a la pàgina de Facebook de No perdis el tren

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.