Tailàndia a la Biblioteca de Vic durant les Nits de Cinema Oriental

La 16 edició del Festival Nits de cinema oriental engega motors a partir del dilluns 15 de juliol i aquest any s’allargarà fins el diumenge 21 de juliol.

Com ja es habitual, hi ha programades un munt d’activitats: projeccions de pel·lícules i documentals; els mítics Sopars a la Bassa, cada dia dedicats a la gastronomia d’un país asiàtic diferent i un llarga llista d’activitats culturals, esportives i d’oci amb l’objectiu d’apropar-nos a la cultura dels països asiàtics.

A més a més, des del dia 1 de juliol ja s’estan fent activitats als Centres Cívics de Vic amb el cicle Més nits.

Enguany Tailàndia tindrà una presència destacada i durant els dies del Festival a la Biblioteca Joan Triadú de Vic trobareu una exposició de documents relacionats amb aquest país asiàtic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.