Club de lectura en francès: Robe de marié de Pierre Lemaitre

I després de les vacances reprenem les trobades del Club de lectura en francès amb la tertúlia del llibre Robe de marié de Pierre Lemaitre.

Una novel·la d’intriga on la protagonista Sophie Duguet creu que està perdent el cap. Petits oblits, objectes que es perden i fins i tot petits robatoris que no recorda haver comès. De cop i volta els cadàvers s’acumulen al seu voltat. És ella la responsable de la mort de la seva sogra i del seu marit? Millor fugir i començar una nova vida lluny però aquests fets tard o d’hora l’acabaran atrapant.

Pierre Lemaitre (París, 1951- ) és psicòleg, escriptor i guionista. Amb 56 anys va publicar la seva primera novel·la i des de llavors la crítica i els lectors li han donat un gran recolzament i ha rebut diversos premis literaris molt prestigiosos, entre ells el Premi Goncourt pel seu llibre Ens veurem allà dalt (2013), un autèntic fenomen a França i que ha estat traduït a més de vint llengües. Robé de marié (2009) és la seva segona novel·la, inspirada en l’obra del seu admirat Alfred Hitchcock.

Dimecres, 4 de setembre de 2019 a les 18:45 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura, podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en francès i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.