Club de lectura en anglès: Death on the Nile d’Agatha Christie

Reprenem les trobades del Club de lectura en anglès tot comentant el llibre Death on the Nile d’Agatha Christie.

Un clàssic de la literatura de detectius publicada l’any 1937, Mort al Nil ens sitúa en un creuer per Egipte amb uns passatgers que tots tenen alguna relació entre ells i enmig de tots ells, el detectiu Hèrcules Poirot. Un investigador creat per Agatha Christie d’origen belga, obsessionat per l’ordre i la netedat i amb un bigoti impressionant que, quan es descobreixi la mort d’un dels passatgers del creuer, haurà d’investigar qui ha estat el responsable de l’assassinat a partir dels petits detalls i pistes que anirà trobant.

Gairebé 130 anys després del seu naixement, Agatha Christie continua essent considerada la reina del crim i és que, després d’haver venut 2000 milions d’exemplars dels seus llibres en anglès i 1000 milions més en altres idiomes (en 300 llengües diferents), les seves novel·les han esdevingut grans clàssics universals amb adaptacions al cinema i al teatre. També va escriure novel·les romàntiques sota el pseudònim de Mary Westmacott.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 25 de setembre de 2019 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.