Club de lectura en francès: No et moi de Delphine de Vigan

A la trobada del mes d’octubre del Club de lectura en francès llegiran el llibre No et moi de Delphine de Vigan.

No et moi és una història d’amistat entre la Lou Bertignac i la Nowlenn. La Lou té 13 anys i una intel·ligència extraordinària, però no acaba de trobar el seu lloc, ni a la seva família i a l’escola. La Nowlenn és una jove que sobreviu al carrer, solitària i rebel. La Lou i la Nowlenn connectaran d’una manera molt especial tot i viure realitats molt diferents i la Lou voldrà ajudar la seva nova amiga oferint-li casa seva, fet que canviarà les seves vides per sempre.

Delphine de Vigan (Boulogne-Billancourt, França 1966-  ) va decidir dedicar-se a la literatura l’any 2001 i poc després va publicar No et moi amb un gran èxit de crítica i públic, èxit que es va certificar quan se li va atorgar el Premi dels llibreters francesos l’any 2008 i quan el seu ressò va esdevenir internacional, amb la traducció d’aquesta novel·la a una vintena d’idiomes. Després d’aquest èxit, de Vigan ha publicat altres grans novel·les de les lletres franceses com Res s’oposa a la nit, una novel·la amb elements autobiogràfics i Basada en fets reals una auto-ficció que el director de cinema Roman Polansky va portar a la pantalla gran.

Dimecres, 2 d’octubre de 2019 a les 18:45 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura, podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en francès i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.