37ena edició de la Setmana del llibre en català

Arrenca una nova edició de la Setmana del llibre en català que s’allargarà fins el dia 15 de setembre al seu lloc habitual, a l’Avinguda de la Catedral de Barcelona.

Enguany comptarà amb 219 expositors, 260 novetats editorials, 500 capçaleres de revistes i premsa comarcal en català.

Durant els dies de la Setmana es faran un total de 270 activitats de les quals 60 estan dirigides a públic infantil i familiar i 13 a públic jove. Podeu consultar les activitats programades a: Activitats de la Setmana.

També tornarà el Concurs d’aparadors que es va iniciar fa un parell d’anys amb gran èxit i així és dóna visibilitat a la Setmana que se celebra a Barcelona a les llibreries d’arreu de Catalunya.

A més a més, David Lagercrantz, escriptor dels últims llibres de la saga Millenium és el convidat especial de la Setmana d’aquest any i presentarà el seu nou llibre el dissabte 7 de setembre.

El petit tresor de Vic, llibreria guanyadora del Concurs d’aparadors de la Setmana l’any 2018.

Un altre clàssic d’aquesta fira del llibre en català és el Premi Trajectòria que, des de 1997, premia professionals de l’àmbit cultural català que destaquin per la divulgació de la cultura catalana. Enguany s’ha decidit distingir a als distribuïdors i agents culturals Margrit Lömker i Oriol Serrano i se’ls farà entrega del premi, aquest any una obra de l’artista Ignasi Aballí, en un acte el dijous 12 de setembre a les 19:30 h. En aquesta edició també hi haurà un Premi Especial de La Setmana per la revista infantil Cavall Fort.

Tot això i molt més us espera a la 37ena edició de la Setmana del llibre en català. Podeu ampliar la informació a: La Setmana

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.