Club de lectura Dones i literatura: El tiempo mientras tanto de Carmen Amoraga

A la trobada del Club de lectura Dones i literatura del mes d’octubre llegirem el llibre El tiempo mientras tanto de Carmen Amoraga.

Una novel·la coral en que cada personatge repensa la seva vida. La Maria José queda en coma després d’un accident de trànsit del qual no es recuperarà. Durant les hores de vetlla al seu costat, el seu entorn familiar i la seva millor amiga reflexionaran sobre la seva relació amb la Maria José, però també sobre les seves pròpies vides, desitjos, desenganys, renúncies…

L’autora Carmen Amoraga (Picanya, València 1969-  ) és llicenciada en Ciències de la informació i ha treballat a diferents mitjans de comunicació. Actualment és Directora General de Cultura i Patrimoni de la Generalitat Valenciana i autora de diversos llibres d’èxit. En la seva literatura és recurrent l’ús de protagonistes femenines que, en un context actual, viuen situacions emocionalment complexes. El tiempo mientras tanto va ser finalista al Premio Planeta l’any 2010 i amb la novel·la La vida era eso va guanyar el 70è Premio Nadal l’any 2014.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Rosa M. Rubio Gutiérrez.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja poden recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

La trobada del Club de lectura Dones i literatura es farà el dijous, 3 d’octubre de 2019 a les 18:30 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.