Xerrada: Els llibres impossibles de Rayda Guzmán

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la xerrada de cloenda de l’exposició Els llibres impossibles que durant les últimes setmanes s’ha pogut visitar a la Sala d’adults de la Biblioteca.

La xerrada anirà a càrrec de l’artista Rayda Guzmán i es farà el dijous 19 de setembre de 2019 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Atenció: Per motius aliens a la Biblioteca l’exposició Els llibres impossibles es podrà visitar fins el dia 19 de setembre de 2019.

Més info a: Rayda Guzmán Studio

Aquesta entrada s'ha publicat en Xerrades i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.