Club de lectura de novel·la negra: Te veré bajo el hielo de Robert Bryndza

A la trobada del Club de lectura de novel·la negra del mes d’octubre llegirem Te veré bajo el hielo de Robert Bryndza.

El cadàver d’una noia apareix a sota d’un llac glaçat a un parc de Londres. La detectiu Erika Foster és l’encarregada de dirigir la investigació, un cas que sembla estar relacionat amb tres altres casos d’assassinat que hi ha hagut recentment a la ciutat. També haurà de fer front a les nombroses ingerències de la família de la noia, una de les més poderoses de la Gran Bretanya i la desconfiança per part dels seus companys amb els seus mètodes d’investigació.

Es tracta de la primera novel·la de la saga protagonitzada per Erika Foster que va escriure Robert Bryndza (Gran Bretanya, 1979 –  ). Es tracta d’una novel·la amb les característiques clàssiques del gènere, amb girs argumentals sorprenents i una trama àgil i addictiva que l’ha portat a vendre més d’un milió d’exemplars, la seva traducció a 24 idiomes i a escriure cinc novel·les més protagonitzades per la investigadora Erika Foster, de moment. També és l’autor d’una sèrie de novel·les romàntiques d’èxit protagonitzades per Coco Pinchard.

Les persones interessades a participar en aquest Club de lectura ja poden passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Dimecres, 16 d’octubre de 2019 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.