Engega la 31ena edició del Mercat de Música Viva de Vic

Comença una nova edició del Mercat de Música Viva de Vic que enguany se celebra del 18 al 21 de setembre de 2019.

Hi ha previstes més de 80 actuacions que es faran en 9 escenaris repartits per la ciutat de Vic. Més de la meitat d’aquestes, són estrenes o preestrenes i hi ha 650 professionals i més de 100 periodistes acreditats. També hi ha previstes un munt d’activitats relacionades amb el Mercat com exposicions, presentacions, trobades professionals, música al carrer, activitats familiars, etc.

En l’edició d’aquest any destaca el marcat accent portugués amb l’actuació de diversos grups d’aquest país.

L’acte inaugural es va fer el dimecres al Teatre Atlàntida amb l’actuació  L’últim camí de Walter Benjamin de Juliane Heinemann, guanyadora del Premi Puig Porret de l’any passat i on també es va anunciar el Premi d’aquest any, que s’ha decidit atorgar per unanimitat al projecte de Núria Andorrà, Constel·lacions amb una original proposta que inclou música, arts visuals i circ. Enguany s’han presentat al premi 23 projectes.

La Biblioteca, com ja és habitual, ha reservat un espai amb motiu del Mercat de Música Viva de Vic, on trobareu els programes amb el detall de les actuacions previstes.

Podeu consultar tota la informació a MMVV i al programa de concerts

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.