Club de lectura en anglès: All the light we cannot see d’Anthony Doerr

A la trobada del Club de lectura en anglès del mes d’octubre comentarem All the light we cannot see d’Anthony Doerr.

En el marc de la Segona Guerra Mundial, la petita Marie-Laure, invident, ha de fugir de l’ocupació nazi de París amb el seu pare, un treballador del Museu d’Història Natural de París. Porten amb ells una valuosa peça del Museu que han de salvar dels nazis i fugen cap a la ciutat emmurallada de Saint-Maló.

Paral·lelament, en Werner, un noi orfe d’un poblet alemany miner desenvolupa un gran talent per construir i reparar ràdios, una aptitud molt valorada a l’exèrcit nazi, del qual no podrà escapar.

Les seves vides s’acabaran encreuant enmig de la bogeria de la Segona Guerra Mundial.

Anthony Doerr (Cleveland, Ohio; 1973 –  ) va escriure aquest llibre l’any 2014 amb un gran èxit de crítica i públic i va guanyar el premi Pulitzer de ficció l’any 2015. És autor d’alguns contes, unes memòries sobre la seva estada a Roma durant un any i la novel·la Sobre Grace (2004). Col·labora en premsa i fa crítica de llibres al diari The Boston Globe.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 30 d’octubre de 2019 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.