Setmana Bio per l’alimentació ecològica

La Setmana Bio per l’alimentació ecològica és un esdeveniment que, a nivell de tot el territori català, vol promocionar i donar a conèixer l’alimentació ecològica i la seva producció. Enguany se celebra del 19 al 27 d’octubre i s’han preparat tot tipus d’activitats que podeu consultar a la pàgina Setmana Bio.

La Biblioteca Joan Triadú de Vic s’ha adherit a aquesta iniciativa, juntament amb la resta de Biblioteques d’Osona i, durant els dies de la Setmana Bio, comptaran amb una exposició bibliogràfica dedicada a l’agricultura i a l’alimentació ecològica.

A més a més, el dilluns 21 d’octubre a l’Espai Josep Romeu de la Biblioteca se celebrarà una Jornada per l’alimentació ecològica que comptarà amb xerrades d’experts sobre aquest tema.

Programa de la Jornada:

Podeu formalitzar les inscripcions també a: Setmana Bio

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Conferències i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.