Conferència: 20è aniversari de la reobertura del Gran Teatre del Liceu de Barcelona

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la conferència amb motiu del 20è aniversari de la reobertura del Gran Teatre del Liceu després del tràgic incendi que va patir el 31 de gener de 1994 i la seva reconstrucció, inaugurada el mes d’octubre de 1999.

En aquesta conferència, a càrrec de Maria José Anglés, musicòloga, educadora musical i fundadora, amb Pepe Reche, l’empresa de divulgació musical Musicològics, es comentaran les òperes La Bohème de Giacomo Puccini i La Traviatta de Giuseppe Verdi.

Dimecres, 30 d’octubre de 2019 a les 10:30 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Conferències i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.