Club de lectura Dones i literatura: Amigas entre fogones de Kate Jacobs

A la trobada del Club de lectura Dones i literatura del mes de novembre llegirem el llibre Amigas entre fogones de Kate Jacobs.

L’Agustine, “Gus” és una dona forta, perfeccionista i meticulosa que està a punt de celebrar l’aniversari. El cinquanta anys arriben amb una crisi a la feina, un programa de cuina d’èxit que ara està patint per l’audiència. La Gus es veurà obligada a compartir protagonisme amb una jove ex-miss per recuperar la popularitat del seu programa. Amb aquest intent, també hi acabaran participant les seves dues filles, l’ex nòvio d’una d’elles i una veïna. L’èxit serà instantani i el productor del programa enviarà tot el grup a passar un cap de setmana junts perquè es coneguin millor.

Kate Jacobs és l’autora d’aquesta novel·la i és coneguda per una novel·la anterior, El club de los viernes. Provinent del periodisme i del món editorial, les seves novel·les es caracteritzen per tenir protagonistes femenines molt potents i les trames de les seves novel·les es centren en les seves relacions familiars, d’amistat i sentimentals.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Rosa M. Rubio Gutiérrez.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja poden recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

La trobada del Club de lectura Dones i literatura es farà:

Dijous, 7 de novembre de 2019 a les 18:30 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.