Club de lectura d’història: Los asesinos de la luna de David Grann

A la sessió del Club de lectura d’història comentarem el llibre Los asesinos de la luna de David Grann.

Aquest assaig periodístic narra un dels genocidis més importants que hi ha hagut a la història dels Estats Units d’Amèrica.

Explica com, després de ser desplaçats de les seves terres de Missouri a unes terres a Kansas, en teoria molt pitjors, la tribu dels Osage es van convertir en la població amb més renta per càpita del món quan es van descobrir grans bosses de petroli a la seva reserva. Això suposà un malson per aquesta comunitat quan hi va començar a haver morts i desaparicions en estranyes circumstàncies. El llibre narra, amb un magnífic treball de documentació, la investigació d’aquests casos, el primer que va haver d’afrontar la recentment creada FBI.

David Grann és periodista i escriptor nord americà. Treballa al New Yorker i ha col·laborat amb les principals capçaleres de les premsa americana. Los asesinos de la luna és el llibre que ha tingut més èxit dels que ha escrit, va ser considerat el millor llibre de 2017 per la premsa nord-americana i amb ell va ser finalista al National Boom Award i va guanyar el Premi Edgar Allan Poe en l’apartat del Best Fact Crime. Martin Scorsesse i Leonardo di Caprio estan preparant la versió cinematogràfica d’aquest llibre.

La pròxima trobada del Club de lectura d’història es farà:

Dimecres, 13 de novembre de 2019 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura d'història i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.