7ena edició del Festival Protesta: Eufòria de gènere

Una nova edició del Protesta, Festival internacional de cinema de crítica social torna a Vic.

Del 18 al 26 d’octubre, la ciutat s’omplirà amb la projecció de 43 llargmetratges i 28 curtmetratges, així com activitats diverses que es faran a diferents espais de la ciutat.

Enguany el Protesta està dedicat a reflexionar sobre un tema candent, l’home, la dona, identitats i expressions de gènere així com tot el que gira al seu entorn: rols i estereotips de gènere, maternitats, noves masculinitats, transsexualitat o l’educació no-sexista.

Podeu consultar la programació a:

Amb vocació de créixer i amb el convenciment que a través del cinema es pot transformar la societat, la programació d’aquest any inclou projeccions a Manresa i Barcelona i per primera vegada a Girona i a Les Açores.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.