Club de lectura de novel·la negra: Alex de Pierre Lemaitre

A la trobada del Club de lectura de novel·la negra del mes de novembre llegirem Alex de Pierre Lemaitre.

Es tracta de la segona part de la sèrie de novel·les policíaques escrites per Pierre Lemaitre iniciades amb Irene. A Alex, el comissari Camille Verhoeven i el seu equip investiguen la desaparició d’Alex, una dona de trenta-cinc anys que ha estat segrestada a ple dia. No hi ha ni pistes ni sospitosos amb la qual cosa comença una investigació a contrarrellotge per trobar-la mentre ella agonitza a una nau abandonada.

Pierre Lemaitre (París, 1951- ) és psicòleg, escriptor i guionista. Amb 56 anys va publicar la seva primera novel·la Irene (2006) i des de llavors la crítica i els lectors li han donat un gran recolzament i ha rebut diversos premis literaris molt prestigiosos, entre ells el Premi Goncourt pel seu llibre Ens veurem allà dalt (2013), un autèntic fenomen a França i que ha estat traduït a més de vint llengües. Amb la publicació d’Alex es va fer internacionalment famós i la tetralogia protagonitzada pel Comissari Verhoeven ha tingut un gran èxit entre els lectors de novel·la negra de tot el món, tot i que l’autor ja l’ha donat per finalitzada.

La conductora del Club de lectura de novel·la negra és Elisabet Contreras.

Les persones interessades a participar en aquest Club de lectura ja poden passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Dimecres, 20 de novembre de 2019 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.