La jornada per l’alimentació ecològica… en imatges

En el marc de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica que se celebra a del 19 al 27 d’octubre, el dilluns 21 d’octubre hi va haver la Jornada per la producció ecològica a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Amb la Sala Josep Romeu plena de gom a gom, les xerrades de la Jornada es van centrar en l‘Estat de la producció ecològica a la comarca d’Osona a càrrec d’Albert Marcé Pujol, tècnic de la Unitat PAE del Servei d’Ordenació Agrícola del DARP i es va poder conèixer l’experiència de La Riera, una granja ecològica de pollastres, ous  i conills de La Guixa (Vic) de la mà de Santi Serrabassa, propietari de la granja.

Per finalitzar la sessió, els assistents van participar en el sorteig d’un lot de productes ecològics.

Aquí, algunes imatges de la Jornada:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.