La presentació del llibre Estigma… en imatges

Amb motiu de la commemoració del Dia mundial de la Salut Mental que se celebra durant el mes d’octubre, el passat dimecres 23 d’octubre es va fer la presentació del llibre Estigma: Històries de vida contra l’estigma en salut mental, un llibre cooperatiu que recull les experiències dels usuaris i usuàries del bloc de l’associació Obertament que lluita contra l’estigma i els tabús relacionats amb temes de salut mental.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies, Salut mental i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.