Club de lectura en anglès: Dubliners de James Joyce

A la trobada del Club de lectura en anglès del mes de novembre comentarem Dubliners de James Joyce.

Un clàssic de la literatura anglesa que, amb 15 relats curts, descriu la vida de la classe mitjana irlandesa a principis de segle XX. Les històries s’entrecreuen i alguns dels personatges que apareixen a Dubliners també els trobem a Ulysses, la gran obra mestra d’aquest autor.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 27 de novembre de 2019 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.