El Club del llibre: Jordi Lara

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la trobada del Club del llibre amb la presència de l’autor vigatà Jordi Lara. La trobada es farà al Recinte firal El Sucre durant la Fira de la Muntanya.

Jordi Lara (Vic, 1968) és escriptor i periodista. Ha treballat a la ràdio i a la televisió i va debutar com a novel·lista el 2005 amb Papallones i roelles. El 2008, amb Una màquina d’espavilar ocells de nit, va guanyar el Premi Crítica Serra d’Or de Narració. El 2012, va escriure i dirigir el llargmetratge de ficció Ventre blanc. El 2019, ha publicat Sis nits d’agost, sobre els darrers dies de vida de Lluís Maria Xirinacs.

Dissabte, 9 de novembre de 2019 a les 11:00 h a l’Espai Collsacabra de la Fira de la Muntanya. (Recinte firal El Sucre, Vic)

Aquesta entrada s'ha publicat en Xerrades i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.