Tertúlia literària amb M. Dolors Farrés

La Biblioteca Joan Triadú de Vic acollirà el pròxim divendres una tertúlia literària amb M. Dolors Farrés, autora de El monestir de l’amor secret, finalista al Premi Sant Jordi l’any 2008.

Aquesta trobada està organitzada pel Casal de la Gent Gran de Vic i està oberta a tothom que estigui interessat per l’obra d’aquesta autora vigatana.

Divendres, 8 de novembre de 2019 a les 10:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Sala Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Xerrades i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.