Club de lectura en francès: Zulú de Caryl Férey

A la trobada del mes de desembre del Club de lectura en francès llegiran el llibre Zulú de Carey Férey.

Un thriller policíac protagonitzat per Ali Neuman, el cap de la Policia Criminal de Ciutat del Cap que s’enfronta a un cas difícil quan apareix el cos sense vida de Nicole Wiese, la filla d’un conegut jugador de rugby. A la Sud-Àfrica post Apartheid, ara la segregació social és amb la misèria, la violència i el contagi de la SIDA. Ali Neuman haurà de fer front a una perillosa i violenta xarxa de narcotraficants per aclarir el cas.

Carey Férey (Caen, 1967) a més a més d’escriptor és un gran viatger, ja amb 20 anys va fer la volta al món. Les seves novel·les se situen en països amb un passat convuls (colonització, dictadures, etc.) amb trames on la violència, la crítica social i el caos són habituals. Els seus llibres han estat guardonats pels més prestigiosos premis de novel·la de gènere policíac en francès. L’any 2013 es va fer l’adaptació cinematogràfica de Zulú protagonitzada per Orlando Bloom i Forest Whitaker.

Dimecres, 4 de desembre de 2019 a les 18:45 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura, podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en francès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.