Xerrada-tertúlia Tinta de balena

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la xerrada-tertúlia Tinta de balena que, amb motiu del Festival de Curtmetratges Julius, es farà amb els directors que han participat en aquest Festival i que, aquest any, està dedicat al llibre Moby Dick de Herman Melville.

Més informació:

La xerrada-tertúlia Tinta de balena es farà:

Dijous, 28 de novembre de 2019 a les 18:30 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Josep Romeu).

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Xerrades i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.