Club de lectura de novel·la negra: Sé el que estàs pensant de John Verdon

A la trobada del Club de lectura de novel·la negra del mes de desembre llegirem Sé el que estàs pensant de John Verdon.

David Gurney, un policia retirat de Nova York que s’ha mudat a una zona rural, serà l’encarregat d’investigar el que sembla un simple cas de xantatge quan un amic rep una carta inquietant. Però res és el que sembla i aquest cas estarà connectat amb una sèrie d’assassinats i un criminal que llegeix la ment de les seves víctimes. Tot un repte pel protagonista en un thriller trepidant i addictiu.

Aquest és el primer llibre escrit de John Verdon (Nova York, 1942- ) que amb 68 anys i després de passar la major part de la seva vida com a director creatiu a diverses agències de publicitat de Nova York, va decidir deixar-ho tot i anar-se’n a viure a una zona rural dels Estats Units amb la seva dona. Allà va dedicar-se escriure aquesta novel·la que va enllestir amb dos anys i que ha esdevingut un èxit literari i comercial internacional. Sé el que estàs pensant és l’inici d’una saga protagonitzada per David Gurney i que fins avui ja l’han seguit cinc títols més.

La conductora del Club de lectura de novel·la negra és Elisabet Contreras.

Les persones interessades a participar en aquest Club de lectura ja poden passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Dimecres, 18 de desembre de 2019 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.