Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

El dia 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per l’eliminació de la violència vers les dones. La ciutat de Vic comptarà amb diferents actes com tallers, teatre, conferències, cinema, etc. per sensibilitzar sobre les violències masclistes amb la col·laboració de diverses entitats de la ciutat. Enguany, per fer visible aquesta reivindicació la torre del rellotge de l’Ajuntament de Vic i la xemeneia de l’Edifici del Sucre estaran il·luminats de color lila del 20 al 29 de novembre.

Podeu consultar els actes previstos a: Programa d’actes

La Biblioteca Joan Triadú de Vic compta, durant aquests dies, amb una exposició de llibres relacionats amb els temes de violència de gènere.

A més a més, a la Biblioteca virtual podeu consultar una selecció de recomanacions de llibres, pel·lícules, contes infantils i recursos electrònics fetes conjuntament per l’Oficina de dones i LGTBI i les Biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

Per saber-ne més:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.