Club de lectura en anglès: The god of small things d’Arundhati Roy

A la trobada del Club de lectura en anglès del mes desembre i gener comentarem el llibre The god of small things d’Arundhati Roy.

Es tracta de la història d’una família del sud de la Índia i, a través dels seus protagonistes, coneixem la seva vida durant tres generacions amb el rerafons convuls de la Índia dels anys 60 i 70, la societat de les castes i les migracions a altres països i l’adaptació a una cultura totalment diferent.

Aquesta va ser la primera novel·la d’Arundhaty Roy (Shillong, Índia, 1961- ) que va publicar l’any 1997 amb un gran èxit a arreu del món. Va guanyar el Premi Booker (1997), un dels més prestigiosos de la literatura en anglès i es va traduir a quaranta idiomes, passant a ser un clàssic contemporani de la literatura universal. Des de llavors, l’autora ha escrit diversos assajos relacionats amb la seva faceta d’activista per la pau i antiglobalització i no ha estat fins al cap de 20 anys que no ha tornat a publicar una altra novel·la, El ministeri de la felicitat suprema (2017).

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 29 de gener de 2020 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.