Club de lectura Dones i literatura: L’aroma del temps de Núria Pradas

A la trobada del Club de lectura Dones i literatura del mes de gener llegirem el llibre L’aroma del temps de Núria Pradas.

Pablo Soto, un nen del barri d’Horta de Barcelona es queda orfe a l’edat d’onze anys. D’ell se’n farà càrrec la família de la seva mare, originària de Grasse a la Provença francesa. Allà creixerà com un més de la família i en fer-se gran descobrirà la seva passió pels perfums de la mà del gran perfumista francès Ernest Beaux, creador del mític perfum Chanel núm. 5.

Núria Pradas (Barcelona, 1954- ) va estudiar filologia catalana i va exercir la docència a diverses escoles i instituts. A partir de l’any 1995 va començar a publicar contes i llibres per a infants i adolescents, esdevenint una autora ben prolífica. Amb La noia de la biblioteca (2014) va fer el pas a la novel·la d’adults. Des de 2016, ha deixat la docència i es dedica exclusivament a la literatura. Des de llavors ha escrit Somnis a mida i L’aroma del temps.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Rosa M. Rubio Gutiérrez.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja poden recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

La trobada del Club de lectura Dones i literatura es farà:

Dijous, 9 de gener de 2020 a les 18:30 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.