Nou servei d’autopréstec a la Biblioteca Joan Triadú

La Biblioteca Joan Triadú ha incorporat dos aparells d’autopréstec per oferir un nou servei, ràpid i eficaç, als seus usuaris.

Des del passat mes de setembre, la Biblioteca va començar el procés d’adaptació dels documents a una nova tecnologia, RFID (Radio Frequency Identification), que ha culminat amb la instal·lació de dos aparells d’autopréstec i el mobiliari adaptat pel seu ús.

A través de la pantalla tàctil, els usuaris que així ho vulguin poden fer, de manera autònoma, les gestions de:

• Préstec
  • Retorn
  • Renovacions
  • Consultar el compte de l’usuari

El sistema dóna l’opció d’imprimir un rebut amb el resum de les gestions realitzades.

Per fer ús del sistema d’autopréstec és imprescindible portar el carnet de la biblioteca o  tenir-lo descarregat al mòbil (a través de l’app Biblioteques XBM disponible per a Android i Apple).

La incorporació d’aquest nou servei s’ha pogut realitzar gràcies al Programa Complementari de reforma i millora d’Equipaments Locals.

Després d’unes setmanes de proves, ara el servei ja es troba en ple rendiment.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.