Club de lectura en francès: Les Échelles du Levant d’Amin Maalouf

A la trobada del mes de febrer del Club de lectura en francès comentaran el llibre Les Échelles du Levant d’Amin Maalouf.

Un recorregut per la història del Pròxim Orient i la seva convulsa història des de la caiguda de l’imperi otomà i fins a finals del s.XX a través del seu protagonista, Ossyane Ketabdar i la seva família.

Amin Maalouf (Beirut, 1949 -) va estudiar sociologia i economia política a la Universitat francesa de Beirut i va treballar de periodista durant 12 anys. L’any 1975, quan va esclatar la Guerra Civil al Líban, es va exiliar a França amb la seva família. Allà va treballar a la revista Jeune Afrique i des de 1985 es dedica exclusivament a la escriptura. L’any 1993 va guanyar el Premi Goncourt amb La roca de Tànios i l’any 2000 el Premi Jacques Audiberti-ville d’Antibes amb El periple de Baldassare. També és autor de diversos llibres d’assaig i llibrets d’òpera.

Dimecres, 5 de febrer de 2020 a les 18:45 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura, podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en francès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.