Club de lectura en anglès: Persuasion de Jane Austen

A la trobada del Club de lectura en anglès del mes febrer comentarem el llibre Persuasion de Jane Austen.

Està protagonitzada per Anne Elliot, la filla mitjana d’una família molt preocupada per les aparences i les convencions socials, però al caire de la bancarrota per les males decisions del pare. Això va fer que l’Anne rebutgés, amb 19 anys, la proposta de matrimoni de l’oficial de marina Frederick Wentworth per no ser un pretendent adequat. Vuit anys després, l’Anne continua soltera i ja ha sobrepassat l’edat ideal per aspirar a un bon matrimoni. La seva sort canvia quan en Frederick reapareix  amb una posició social millorada, molt ric a causa de les seves gestes a les guerres napoleòniques i molt atractiu, però no li perdona el seu rebuig i l’Anne haurà de reconquerir-lo.

Persuasion és l’última novel·la que va escriure Jane Austen(1775-1817) abans de morir, amb 41 anys, tot i que es va publicar de manera pòstuma l’any 1818. Austen és autora de grans clàssics de la literatura anglesa com Orgull i prejudici, Seny i sentiment o Emma. Les seves obres es caracteritzen per fer una anàlisi minuciós de la societat de l’època, l’ús d’una fina ironia i l’elegància de la seva prosa.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 26 de febrer de 2020 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.