Club de lectura en francès: La délicatesse de David Foenkinos

A la trobada del mes de març del Club de lectura en francès comentarem el llibre La délicatesse de David Foenkinos.

La Nathalie és afortunada. Està feliçment casada amb en François. Però el seu món s’enfonsa quan en François mor inesperadament. Profundament trista, la Nathalie es bolca en la feina i ja no creu en la màgia de la vida. Quan ja ha perdut tota esperança, la vida la torna a sorprendre demostrant-li que qualsevol cosa és possible.

David Foenkinos (Paris, 1974- ) és escriptor, professor de guitarra i expert en música jazz. La délicatesse (2009) va ser un gran èxit a França i va rebre 10 premis literaris. També va suposar la consagració internacional de l’autor ja que es va publicar a 30 països. L’any 2011, David Foenkinos i el seu germà Stéphane van fer l’adaptació cinematogràfica del llibre, protagonitzada per Audrey Tautou i François Damiens i va estar nominada als premis Cèsar a la millor adaptació cinematogràfica i a la millor ópera prima l’any 2012.

Dimecres, 4 de març de 2020 a les 18:45 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura, podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en francès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.