Presentació de llibre: Na Dolça de Carme Bayot

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació del llibre Na Dolça de Carme Bayot.

Nascuda a Vic, Carme Bayot va exercir la docència a Taradell, on viu, fins que es va jubilar. Llavors va ser quan va començar a escriure, primer petits contes per als seus nets però ràpidament va trobar el gust per l’escriptura. Ha publicat diversos llibres de relats per adults.

Publicada per l’editorial El Toll, Na Dolça narra la història de Pierre Gilles, un home de ciència que viu a Istanbul recuperant llibres antics. De sobte, es veu obligat a tornar a Europa precipitadament per dur a terme una investigació relacionada amb una dona misteriosa.

Es tracta de la segona part d’El Palau submergit, una novel·la curta publicada conjuntament amb una altra novel·la, amb el títol comú d’Amalgama de clarors i ombres.

La presentació anirà a càrrec de Jesús Ramos, pintor i poeta.

Llibres de Carme Bayot a la Biblioteca Joan Triadú de Vic:

Presentació de Na Dolça de Carme Bayot:

Divendres, 6 de març de 2020 a les 19:30 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.